Kettlebell a nők szemszögéből

A Kettlebell alapja, hogy megerősítjük a teljes gerincünk melletti izomzatunkat, erősítjük a hátunkat, has- és vállizmainkat annak érdekében, hogy minél nagyobb erőkifejtésekre legyünk képesek. Ezzel párhuzamosan fog javulni a koordinációs képességünk, nő a koncentrációs képességünk továbbá elképesztő módon fog fejlődni a tartásunk és a stressztűrő és –kezelő képességünk. Ilyen megerősödött gerinccel és izomzattal valós, tényleges erőkifejtésekre leszünk képesek, amely mellesleg minden edzésfajtának az alapja!

Mire jók a Kettlebell edzések?

Abban a pillanatban, amikor már gyakorlott kettlebell: www.betterbell.hu „sportolókká” válunk az egész testünk – és egyben a lelkünk – uraivá is válunk. A legtöbbet ismételt gyakorlatok az edzések során a lengető, felkapó és szakító mozdulatokra építenek, amelyeket rövid idejű szünetekkel és nagyobb számú sorozatokkal végzünk el. Intervallum edzéshez tudnám a leginkább hasonlítani, amely az egyik legnagyobb hatékonyságú a fogyni és izomtömeget „szépen” növelni akarok számára. Az így végzett gyakorlatokkal folyamatosan nő az erőnk, és napról napra frissebbnek és fittebbnek érezzük magunkat.

Nagyon fontos hangsúlyoznom, hogy a Kettlebell edzések fantasztikus hozománya, hogy elképesztő gerinc melletti izomerősödést fogunk tapasztalni, ami megmondom őszintén, hogy MINDEN edzéstípusnak az alapja kellene, hogy legyen. Ez növeli a tartásunkat és ennek révén jelentősen csökkenni fog, sőt akár meg is szűnhet a balesetek és kisebb-nagyobb sérülések száma.

kettlebell

Félelmek a Kettlebell edzésekről

A Kettlebell ugyanúgy része a fitnesz edzések világának, mint a hagyományos edzések vagy éppen az aerobic vagy éppen a T-Rex. Egyet kérlek tartsatok szem előtt. Csak akkor kezdjetek bele bármilyen edzésbe, ha komolyan gondoljátok. Mindenkinek van munkája, családja, baráti köre. Illesszétek be az edzést ebbe a sorba, és ne legyen kifogás, hogy nincsen a fenti miatt időm edzeni.

Ez az egész egy életforma. Meg kell ismerjük a határainkat. A képességeinket. A tűréshatárunkat. Nem szabad félvállról venni semmit sem. Sem a hétköznapi dolgainkat, ugyanúgy az edzéseinket sem. A Kettlebell edzés, az ehhez rengeteget hozzá tud tenni. Kitartásra nevel és növeli a koncentrációnkat. Ha nem tudunk összpontosítani, akkor bizony teljesen értelmetlen lesz bármilyen edzés. Oda kell figyelni és vigyázni kell magunkra és testi épségünkre is.
Az étkezési szokásainkra is sokkal nagyobb hangsúlyt kell fektetni. Az edzéseknek sokkal kisebb hatása van, ha nem eszünk rendszeresen és főleg egészségesen. És ezek nem üres szavak. Egyél úgy és sportolj annyit, amennyit kényelmesen és kedvvel tudsz vállalni. Minden, amit erőltetve csinálsz, az az ellenkezőjét váltja ki. A Kettlebell életforma ehhez nagyon nagy mértékben fog hozzásegíteni. Önbizalmat és fantasztikus, szép izmokat fog eredményezni mindenki számára, aki nekikezd élete átalakításának.